783846170
Nie posiadasz produktów w ulubionych.
Nie posiadasz produktów w koszyku.
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.strzelse.pl prowadzony jest przez TACTICAL MEDIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001103583, REGON 528508379, NIP 5732952636, z siedzibą pod adresem: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 22/16, prowadzącą działalność w zakresie sprzedaży towarów i usług. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez e-mail: kontakt@strzelse.pl, jak również telefonicznie pod numerem: 783 846 170.
TACTICAL MEDIA Spółka ZOO
NIP 5732952636
42-217 Częstochowa, ul. Śląska 22/16
Nr. konta: 21 1050 1214 1000 0090 8373 3510
1.2. Niniejszy regulamin jest skierowany zarówno do konsumentów, jak i przedsiębiorców korzystających ze sklepu internetowego, chyba że dane postanowienie regulaminu stanowi inaczej.
1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w sklepie internetowym jest TACTICAL MEDIA Sp. z o.o. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności, która zawiera m.in. podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz informacje o prawach osób, których dane dotyczą. Korzystanie ze sklepu internetowego jest dobrowolne, podobnie jak podanie danych osobowych, z wyjątkiem sytuacji, w których przepisy prawa nakładają taki obowiązek (np. zawarcie umowy sprzedaży).
1.4. Definicje:
1.4.1. Akt o Usługach Cyfrowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych.
1.4.2. Dzień Roboczy – Dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.4.3. Formularz Rejestracji – Formularz dostępny na stronie sklepu internetowego, umożliwiający utworzenie konta.
1.4.4. Formularz Zamówienia – Usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny na stronie sklepu, pozwalający na złożenie zamówienia poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie szczegółów dotyczących umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
1.4.5. Klient – (1) pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; lub (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży z TACTICAL MEDIA Sp. z o.o.
1.4.6. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.4.7. Konto – Usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym sklepu, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego zamówieniach.
1.4.8. Newsletter – Usługa elektroniczna polegająca na rozsyłaniu drogą mailową informacji o ofercie, nowościach oraz promocjach w sklepie internetowym do zapisanych użytkowników.
1.4.9. Nielegalne Treści – Treści niezgodne z przepisami prawa Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
1.4.10. Produkt – Rzecz ruchoma dostępna w sklepie internetowym, będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
1.4.11. Regulamin – Niniejszy regulamin sklepu internetowego.
1.4.12. Sklep Internetowy – Sklep internetowy prowadzony przez TACTICAL MEDIA Sp. z o.o., dostępny pod adresem: www.strzelse.pl
1.4.13. Sprzedawca/Usługodawca – TACTICAL MEDIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS 0001103583, REGON 528508379, NIP 5732952636, z siedzibą pod adresem: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 22/16.
1.4.14. Umowa Sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.
1.4.15. Usługa Elektroniczna – Usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem sklepu internetowego.
1.4.16. Usługobiorca – Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
1.4.17. Ustawa o Prawach Konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 r. poz. 2759 ze zm.).
1.4.18. Zamówienie – Oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia w sklepie internetowym, mające na celu zawarcie umowy sprzedaży.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
2.1. Sklep Internetowy oferuje następujące usługi elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
2.1.1. Konto – Użytkownik może założyć Konto, wykonując dwa kroki: (1) wypełniając Formularz Rejestracji oraz (2) klikając przycisk „Załóż konto”. Formularz rejestracyjny wymaga podania imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz hasła.
2.1.1.1. Usługa Konto świadczona jest bezpłatnie i na czas nieokreślony. Użytkownik ma prawo w każdej chwili usunąć Konto, wysyłając żądanie do Usługodawcy drogą elektroniczną na adres: kontakt@strzelse.pl. lub pisemnie na adres TACTICAL MEDIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 22/16
2.1.2. Formularz Zamówienia – Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się, gdy Klient doda pierwszy Produkt do koszyka. Złożenie zamówienia odbywa się w dwóch krokach: (1) wypełnienie formularza zamówienia oraz (2) kliknięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Przed złożeniem zamówienia istnieje możliwość modyfikacji wprowadzonych danych. W formularzu zamówienia wymagane są dane takie jak imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu oraz informacje dotyczące zamówienia: ilość produktów, sposób dostawy i płatności. Dla firm wymagane są również nazwa firmy oraz numer NIP.
2.1.2.1. Usługa Formularz Zamówienia jest bezpłatna i jednorazowa – kończy się w momencie złożenia zamówienia lub przerwania procesu przez Klienta.
2.1.3. Newsletter – Użytkownik może zapisać się na Newsletter, zaznaczając odpowiedni checkbox podczas rejestracji Konta lub składania zamówienia. Po rejestracji konta lub złożeniu zamówienia użytkownik zostanie automatycznie zapisany na Newsletter.
2.1.3.1. Usługa Newsletter świadczona jest bezpłatnie i na czas nieokreślony. Użytkownik może zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, wysyłając żądanie e-mailem na adres: kontakt@strzelse.pl lub pisemnie na adres TACTICAL MEDIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 22/16
2.2. Do korzystania z usług elektronicznych oferowanych przez Sklep Internetowy niezbędne jest urządzenie z dostępem do Internetu (np. komputer, laptop), dostęp do poczty elektronicznej, oraz zainstalowana i zaktualizowana przeglądarka internetowa (Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge). Należy także umożliwić obsługę plików Cookies oraz JavaScript w przeglądarce.
2.3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Użytkownik ma obowiązek wprowadzania prawdziwych danych. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze niezgodnym z prawem, w tym treści nielegalnych.
2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych znajduje się w punkcie 6 Regulaminu.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
3.1. Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta po złożeniu przez Klienta zamówienia przy użyciu Formularza Zamówienia, zgodnie z punktem 2.1.2 niniejszego Regulaminu.
3.2. Ceny produktów lub wynagrodzenie za produkty dostępne na stronie Sklepu Internetowego są podawane w złotych polskich i obejmują należne podatki. Klient jest informowany o pełnych kosztach, w tym o podatkach, kosztach dostawy (transport, usługi pocztowe) oraz wszelkich dodatkowych opłatach. Jeśli nie można ich dokładnie obliczyć w danej chwili, sposób ich obliczania również zostanie wskazany. Informacje te są przekazywane zarówno na stronach Sklepu Internetowego, jak i podczas składania zamówienia oraz w momencie, gdy Klient wyraża zgodę na zawarcie Umowy Sprzedaży.
3.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży przez Formularz Zamówienia
3.3.1. Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta w Sklepie Internetowym, zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 2.1.2.
3.3.2. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca natychmiast wysyła potwierdzenie jego otrzymania oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie to jest przesyłane drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta podany podczas składania zamówienia i zawiera informacje o akceptacji zamówienia oraz o zawarciu Umowy Sprzedaży. W chwili otrzymania tej wiadomości e-mail przez Klienta, Umowa Sprzedaży zostaje zawarta.
3.4. Treść Umowy Sprzedaży zostaje utrwalona, zabezpieczona i udostępniona Klientowi poprzez (1) publikację niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie wiadomości e-mail, o której mowa w punkcie 3.3.2. Treść umowy jest również zapisywana i archiwizowana w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
4.1. Sprzedawca oferuje Klientowi następujące opcje płatności za produkty zakupione w ramach Umowy Sprzedaży:
4.1.2. Przelew na konto bankowe Sprzedawcy.
4.1.3. Płatności elektroniczne oraz płatność kartą kredytową lub debetową za pośrednictwem serwisów Przelewy24.pl, PayU.pl. Aktualne opcje płatności dostępne są na stronie Sklepu Internetowego podczas składania zamówienia, a także na stronach: https://www.przelewy24.pl, https://www.payu.pl
4.1.4.1. Transakcje dokonywane przy użyciu płatności elektronicznych lub kart płatniczych są obsługiwane za pośrednictwem wybranego serwisu, jak Przelewy24.pl, PayU.pl
4.1.4.1.1. Przelewy24.pl – obsługiwany przez spółkę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań), wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935. Kapitał zakładowy: 5 476 300,00 zł, NIP: 7792369887, REGON: 301345068.
4.1.4.1.2. PayU.pl – obsługiwany przez spółkę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Kapitał zakładowy: 7 789 000,00 zł, NIP: 7792308495.
4.2. Terminy płatności:
4.2.1. W przypadku wyboru przelewu bankowego, płatności elektronicznej lub karty płatniczej, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
5.1. Dostawa Produktu do Klienta jest płatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy (obejmujące transport, dostarczenie oraz usługi pocztowe) są podane na stronie Sklepu Internetowego w sekcji dotyczącej informacji o dostawie, jak również w trakcie składania Zamówienia, w tym także w momencie, gdy Klient decyduje się na zawarcie Umowy Sprzedaży.
5.2.1 Czas dostawy Produktu wynosi do 7 dni roboczych, o ile w opisie Produktu lub podczas składania Zamówienia nie podano krótszego terminu. Jeśli Zamówienie obejmuje Produkty o różnych terminach dostawy, obowiązuje najdłuższy z podanych terminów, który jednak nie przekracza 7 dni roboczych. Termin dostawy Produktu liczy się od:
5.4.2. W przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od momentu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
5.5. Gotowość Produktu do odbioru przez Klienta
5.5.1. W przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od momentu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
6. PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
6.1. Niniejszy punkt 6. Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji dotyczącą wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.
6.2. Reklamacja może zostać złożona w następujący sposób:
6.2.1. Pisemnie na adres: TACTICAL MEDIA Sp. z o.o., 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 22/16
6.2.2. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@strzelse.pl.
6.3. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: TACTICAL MEDIA Sp. z o.o., ul. Tymczasowa 7, 42-202 Częstochowa
6.4. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi te mają charakter zaleceń i ich brak nie wpływa na skuteczność zgłoszonej reklamacji.
6.5. W przypadku zmiany danych kontaktowych w trakcie rozpatrywania reklamacji, osoba składająca reklamację zobowiązana jest poinformować o tym Sprzedawcę.
6.6. Do reklamacji można załączyć dowody, takie jak zdjęcia, dokumenty lub Produkt, związane z przedmiotem zgłoszenia. Sprzedawca może również zwrócić się do osoby składającej reklamację z prośbą o dostarczenie dodatkowych informacji lub dowodów (np. zdjęć), co ułatwi i przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji.
6.7. Sprzedawca zobowiązany jest ustosunkować się do reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
6.8. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o Prawach Konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.). Poniżej przedstawiono dodatkowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży:
6.8.1. Reklamacje dotyczące Produktów zakupionych przed 31 grudnia 2022 r. podlegają przepisom Kodeksu Cywilnego obowiązującym do tej daty, w szczególności art. 556-576. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta niebędącego konsumentem za wady Produktu może być wyłączona zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.
6.8.2. Reklamacje dotyczące Produktów zakupionych od dnia 1 stycznia 2023 r. podlegają przepisom Ustawy o Prawach Konsumenta obowiązującym od tego dnia, w szczególności art. 43a–43g, które regulują odpowiedzialność Sprzedawcy wobec konsumentów w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
6.9. Poza odpowiedzialnością ustawową, Produkt może być objęty gwarancją – jest to odpowiedzialność umowna, którą można egzekwować, jeśli Produkt jest objęty gwarancją. Gwarancja może zostać udzielona przez podmiot inny niż Sprzedawca (np. producenta lub dystrybutora). Szczegóły dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji, w tym dane podmiotu odpowiedzialnego za realizację gwarancji, są dostępne w karcie gwarancyjnej lub w innym dokumencie dotyczącym gwarancji. Sprzedawca przypomina, że w przypadku braku zgodności Produktu z umową Klient ma prawo do ustawowej ochrony, niezależnie od gwarancji.
6.10. Zawarte w punkcie 6.8.2 postanowienia dotyczące konsumenta mają zastosowanie również do Klienta będącego osobą fizyczną, która zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, o ile z umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
7.1. Klient może skorzystać z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, które obejmują m.in.: (1) mediację, czyli zbliżenie stanowisk stron; (2) koncyliację, czyli zaproponowanie rozwiązania sporu; (3) arbitraż, czyli rozstrzygnięcie sporu i narzucenie rozwiązania przez sąd polubowny. Szczegółowe informacje na temat dostępnych pozasądowych metod rozstrzygania sporów, zasad dostępu do tych procedur oraz wyszukiwarka odpowiednich podmiotów znajdują się na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl.
7.2. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi punkt kontaktowy, który udziela konsumentom informacji na temat pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Można się z nim skontaktować: (1) telefonicznie – pod numerami 22 55 60 332 lub 22 55 60 333; (2) drogą mailową na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl; lub (3) osobiście lub pisemnie w Centrali Urzędu przy placu Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.
7.3. Konsumenci mogą korzystać z następujących pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów: (1) złożenie wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) złożenie wniosku do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; lub (3) skorzystanie z pomocy powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji zajmujących się ochroną konsumentów, takich jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Konsultacje można uzyskać m.in. mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz poprzez infolinię konsumencką: 801 440 220 (czynna w Dni Robocze od 8:00 do 18:00, opłaty według taryfy operatora).
7.4. Konsumenci mogą również korzystać z unijnej platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/odr. Platforma ta umożliwia pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących umów zawartych przez Internet.
8. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
8.1. Każdy konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od niej bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych. Konsument w związku z odstąpieniem od umowy musi odesłać towar do 30 dni od jego zakupu. Aby dotrzymać terminu, wystarczy wysłać stosowne oświadczenie przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na przykład:
8.2. Produkty, które są zwracane w ramach odstąpienia od umowy, należy przesłać na adres: TACTICAL MEDIA Sp. z o.o., ul. Tymczasowa 7, 42-202 Częstochowa
8.3. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się w załączniku do Ustawy o Prawach Konsumenta i w punkcie 13 niniejszego regulaminu. Użycie tego formularza jest opcjonalne.
8.4. Okres, w którym można odstąpić od umowy, rozpoczyna się:
8.5. Jeżeli konsument odstąpi od umowy, jest ona traktowana tak, jakby nigdy nie została zawarta.
8.6. Sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi wszelkie wpłacone kwoty, w tym koszty dostawy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot pieniędzy następuje przy użyciu tej samej metody płatności, którą zastosował konsument, chyba że konsument zgodzi się na inny sposób. Sprzedawca może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu do momentu otrzymania zwróconego produktu lub dostarczenia dowodu jego odesłania.
8.7. Konsument musi zwrócić produkt w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Produkt można odesłać na adres sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru. Wystarczy wysłanie produktu przed upływem tego terminu.
8.8. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości produktu, jeśli wynikło ono z korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczne sprawdzenie jego cech i działania.
8.9. Konsument może ponieść następujące koszty związane z odstąpieniem od umowy:
8.10. Prawo odstąpienia nie przysługuje konsumentowi w określonych przypadkach, takich jak:
8.11. Przepisy tego punktu dotyczą także osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zawarły umowę bezpośrednio związaną z tą działalnością, o ile umowa nie ma dla nich charakteru zawodowego.
8.12
Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
Konsument ma prawo sprawdzić produkt w zakresie koniecznym do oceny jego cech, funkcjonowania i charakteru, w sposób nieprzekraczający standardowego testu w sklepie stacjonarnym
Jeżeli konsument skorzystał z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do zapoznania się z nim, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie jego wartości (art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta).
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w następujących przypadkach:
Omyłkowe ceny i błędy systemowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku oczywistej i rażącej omyłki cenowej, wynikającej z błędu systemu, awarii technicznej lub innej niezamierzonej usterki. Za oczywistą omyłkę uznaje się sytuację, gdy cena produktu jest nieproporcjonalnie niska w stosunku do jego rzeczywistej wartości rynkowej, np. produkt o wartości 1000 zł jest oferowany za 1 zł.
Powiadomienie o anulowaniu zamówienia
W przypadku wykrycia błędu cenowego sprzedawca niezwłocznie poinformuje klienta o anulowaniu zamówienia oraz przyczynie anulacji. Jeśli zamówienie zostało opłacone, sprzedawca dokona pełnego zwrotu środków w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od momentu powiadomienia klienta.
Charakter cen prezentowanych w sklepie
Wszystkie ceny produktów prezentowanych w sklepie internetowym stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży i nie są wiążącą ofertą w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Ograniczenie odpowiedzialności
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z błędnych cen spowodowanych usterkami technicznymi systemu sprzedażowego, działaniem osób trzecich lub innymi niezamierzonymi błędami.
Wyjątki od anulowania zamówień
Sprzedawca zastrzega, że powyższe postanowienia dotyczą jedynie oczywistych błędów cenowych. W przypadku uzasadnionych promocji, rabatów czy obniżek cen, zamówienia będą realizowane zgodnie z obowiązującymi ofertami.
9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
9.1. Ten punkt Regulaminu dotyczy wyłącznie klientów lub użytkowników, którzy nie są konsumentami. Od 1 stycznia 2021 roku nie ma zastosowania do osób fizycznych zawierających umowy związane z ich działalnością gospodarczą, jeżeli dana umowa nie ma charakteru zawodowego, wynikającego z treści działalności gospodarczej wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Postanowienia tego punktu nie obowiązują tych osób, chyba że ich zastosowanie jest dozwolone.
9.2. TACTICAL MEDIA Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia. W takim przypadku odstąpienie od umowy nie wymaga podania przyczyny, a klient nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu wobec sprzedawcy.
9.3. Rękojmia za wady lub brak zgodności produktu z umową sprzedaży zostaje wyłączona dla przedsiębiorców.
9.4. TACTICAL MEDIA Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 30 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
9.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępnych metod płatności, w tym także wymagać przedpłaty, niezależnie od wybranej przez klienta metody płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
9.6. TACTICAL MEDIA Sp. z o.o. może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych ze skutkiem natychmiastowym i bez podania przyczyny, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia do użytkownika.
9.7. Odpowiedzialność sprzedawcy wobec klienta, niezależnie od podstawy prawnej, ogranicza się do wysokości zapłaconej ceny produktu oraz kosztów dostawy, nie przekraczając kwoty 1000 zł. To ograniczenie dotyczy wszystkich roszczeń, w tym również tych związanych z niewykonaniem umowy sprzedaży. Sprzedawca odpowiada wyłącznie za typowe, przewidywalne szkody wynikłe z umowy, ale nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści. TACTICAL MEDIA Sp. z o.o. nie ponosi również odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie przesyłek.
9.8. Wszelkie spory pomiędzy sprzedawcą a klientem będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę TACTICAL MEDIA Sp. z o.o..
10. OPINIE O PRODUKTACH
10.1. TACTICAL MEDIA Sp. z o.o. umożliwia swoim klientom wyrażanie i przeglądanie opinii na temat produktów oraz sklepu internetowego zgodnie z zasadami przedstawionymi w tym punkcie regulaminu.
10.2. Klient może dodać opinię, korzystając z formularza, który może być dostępny bezpośrednio na stronie sklepu internetowego przy opisie produktu lub może zostać wysłany indywidualnym linkiem na adres e-mail po dokonaniu zakupu. Formularz ten może również umożliwiać dołączenie graficznej oceny lub zdjęcia produktu, o ile taka opcja jest dostępna.
10.3. Opinie o produktach mogą być wystawiane wyłącznie w odniesieniu do rzeczywiście zakupionych towarów i przez klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie. Niedozwolone jest wystawianie opinii w oparciu o fikcyjne lub pozorne transakcje. Opinie o sklepie mogą wystawiać jedynie osoby, które były klientami sklepu.
10.4. Wystawianie opinii nie może być wykorzystywane w sposób niezgodny z prawem, w tym w ramach działań, które naruszają uczciwą konkurencję, dobra osobiste lub prawa własności intelektualnej innych osób. Klienci są zobowiązani do działania zgodnie z prawem, regulaminem oraz dobrymi obyczajami podczas dodawania opinii.
10.5. Opinie mogą być publikowane na stronie sklepu internetowego, na przykład przy opisie produktów, lub na zewnętrznych serwisach współpracujących z TACTICAL MEDIA Sp. z o.o., które zbierają opinie.
10.6. Firma zapewnia, że opinie publikowane na stronie pochodzą od klientów, którzy faktycznie zakupili dany produkt, poprzez weryfikację:
10.6.1. Publikacja opinii za pomocą formularza dostępnego na stronie wymaga wcześniejszej weryfikacji przez firmę. Weryfikacja obejmuje sprawdzenie, czy osoba dodająca opinię dokonała zakupu w sklepie, a w przypadku produktów, czy zakupiła opiniowany produkt.
10.6.2. Klienci otrzymują indywidualny link do formularza opinii wysyłany na adres e-mail podany przy zakupie, aby tylko osoby, które zakupiły dany produkt, mogły wystawić opinię.
10.6.3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, TACTICAL MEDIA Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu z autorem opinii w celu potwierdzenia, że rzeczywiście dokonał zakupu produktu.
10.7. Wszelkie uwagi lub zastrzeżenia dotyczące opinii mogą być zgłaszane zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w punkcie 6 regulaminu.
10.8. Firma nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania nieprawdziwych opinii lub rekomendacji, nie manipuluje treścią opinii klientów, a także nie promuje produktów za pomocą sponsorowanych opinii. Opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne, są udostępniane w sposób uczciwy i transparentny.
11. NIELEGALNE TREŚCI I INNE TREŚCI NIEZGODNE Z REGULAMINEM
11.1. W tym punkcie zawarte są zasady dotyczące przestrzegania Aktu o Usługach Cyfrowych w odniesieniu do Sklepu Internetowego oraz działań TACTICAL MEDIA Sp. z o.o.. Użytkownicy nie mają obowiązku dostarczania treści podczas korzystania ze sklepu, chyba że jest to niezbędne, np. podczas składania zamówienia. W przypadku możliwości dodawania treści, jak komentarze czy opinie, użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania zasad określonych w regulaminie.
11.2. Punkt kontaktowy – Usługodawca wyznacza adres e-mail: kontakt@strzelse.pl jako punkt kontaktowy, który zapewnia bezpośrednią komunikację z organami państwowymi, Komisją Europejską oraz umożliwia użytkownikom szybki kontakt z firmą w związku z przepisami Aktu o Usługach Cyfrowych. Komunikacja jest możliwa w języku polskim i angielskim.
11.3. Procedura zgłaszania nielegalnych treści zgodnie z art. 16 Aktu o Usługach Cyfrowych:
11.3.1. Każdy może zgłosić nielegalne treści na adres e-mail Usługodawcy.
11.3.2. Zgłoszenie powinno zawierać szczegółowe uzasadnienie oraz precyzyjną lokalizację nielegalnych treści (np. URL), dane kontaktowe osoby zgłaszającej oraz oświadczenie potwierdzające, że zgłoszenie jest wykonane w dobrej wierze.
11.3.3. Zgłoszenie zostaje uznane za mające podstawę prawną, jeśli pozwala Usługodawcy stwierdzić nielegalność treści bez szczegółowej analizy prawnej.
11.3.4. Usługodawca informuje osobę zgłaszającą o otrzymaniu zgłoszenia oraz decyzji podjętej w sprawie zgłaszanych treści.
11.4. Zasady dotyczące treści dostarczanych przez użytkowników:
11.4.1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem i regulaminem. Zabronione jest dostarczanie nielegalnych treści, treści naruszających prawa własności intelektualnej oraz powszechnie przyjęte normy (np. spam, obraźliwe treści).
11.4.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do moderowania treści dostarczanych przez użytkowników w celu usuwania lub blokowania nielegalnych treści.
11.4.3. Moderowanie może być wykonywane ręcznie lub za pomocą narzędzi automatycznych, a w przypadku usunięcia treści użytkownik zostanie o tym poinformowany.
11.5. Uwagi, skargi lub odwołania dotyczące decyzji Usługodawcy mogą być zgłaszane zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w punkcie 6 regulaminu.
11.6. Usługodawca rozpatruje skargi w sposób obiektywny i niearbitralny, a w przypadku uznania, że skarga jest zasadna, podejmuje odpowiednie kroki.
11.7. Użytkownicy mają prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów certyfikowanych przez koordynatora ds. usług cyfrowych w przypadku braku rozwiązania sporu w ramach wewnętrznej procedury rozpatrywania skarg.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1. Umowy zawierane za pośrednictwem sklepu internetowego są zawierane w języku polskim.
12.2. Zmiany w regulaminie:
12.2.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie z istotnych powodów, takich jak: zmiany przepisów prawnych, zmiany sposobów płatności lub dostaw, nałożenie nowych obowiązków prawnych lub regulacyjnych, zmiany w zakresie świadczonych usług elektronicznych, dodanie nowych usług elektronicznych, konieczność ochrony sklepu internetowego oraz jego użytkowników przed zagrożeniami związanymi z bezpieczeństwem, takimi jak oszustwa, złośliwe oprogramowanie czy naruszenie danych.
12.2.2. Informacja o zmianach regulaminu jest przekazywana co najmniej 15 dni przed ich wprowadzeniem, z wyjątkiem sytuacji, w których zmiany muszą być wprowadzone natychmiastowo z powodu obowiązków prawnych lub zagrożeń cyberbezpieczeństwa. W takich przypadkach zmiany są wprowadzane od razu, chyba że dłuższy termin jest konieczny lub możliwy.
12.2.3. W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. Konto) użytkownik ma prawo wypowiedzieć umowę przed upływem okresu powiadomienia o zmianach. Jeśli użytkownik nie wypowie umowy, zmiany regulaminu stają się dla niego wiążące po zakończeniu okresu powiadomienia. W przypadku innych umów, zmiany nie naruszają praw nabytych przed dniem wejścia zmian w życie.
12.2.4. Jeśli zmiany regulaminu prowadzą do nałożenia nowych opłat lub zwiększenia istniejących, konsument ma prawo odstąpić od umowy.
12.3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie obowiązują przepisy polskiego prawa, w tym Kodeks cywilny oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
12.4. Regulamin nie wyłącza przepisów obowiązujących w kraju zamieszkania konsumenta, których nie można wyłączyć w drodze umowy. Usługodawca zapewnia w takich przypadkach ochronę konsumenta wynikającą z tych przepisów.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(załącznik numer 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta)
(Formularz należy wypełnić i odesłać wyłącznie w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
TACTICAL
…………..
…………………
……………….
Oświadczenie:
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(), umowy dostawy następujących towarów(), umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów()/o świadczenie następującej usługi():
Data zawarcia umowy()/odbioru():
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów) (jeśli formularz przesyłany jest w wersji papierowej):
Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.
Ta strona używa plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania.
Korzystanie z tej witryny oznacza akceptację naszej Polityki prywatności.